image description
image description

Stratégiai együttműködés a Flyerz csapatával

A Flyerz Magazin 14 éve van jelen a hazai piacon eleinte nyomtatott, napjainkban nagyobb részben online formában. Míg a magazin Facebook oldala és a hozzá kapcsolódó egyéb tematikus oldalak összesen több mint 800 ezer követőt és 2-3 milliós heti elérést számlálnak, a Flyerz.hu weboldalát napi több tízezer olvasó kíséri figyelemmel. A programajánlók mellett különböző tematikájú rovatainak köszönhetően tökéletes folyamatos kampányüzenetek továbbítására. „Kerestük a partnerséget olyan hazai, ismert és elismert szereplővel, aki a Flyerz irányelveinek megfelelően olyan médiavállalatok portfóliójába biztosít ötletesen beágyazott megjelenéseket, melyek a ma már elavult óriási elérések helyett, az adott téma leghitelesebb forrásainak tekinthetők. Fontos volt számunkra az is, hogy hozzánk hasonlóan hazai, önálló és független szereplővel szövetkezzünk. A hd Open!-ben találtuk meg azt a partnert akivel tovább erősíthetjük piaci pozíciónkat„– nyilatkozta Tomon Ildikó, a Flyerz kommunikációs vezetője. A hd Open! évek óta folyamatosan a tartalom fogyasztási szokásokhoz alkalmazkodva, irányt mutat a felhasználóknak, hogy a reklám elkerülése helyett igényeljék a releváns tartalmat, mely konverziós szempontból rendkívül hatékony hirdetési megoldást kínálnak hirdetőinek. Az együttműködés eredményeként a Flyerz felületeivel újabb platformon kínálhat több milliós heti elérést nagyvállalati ügyfeleinek a hd Open!