image description
image description

Ők is az Open Mediat választották

Budapest, 2015. augusztus 19., szerda (OTS) - Három pályázó közül az Open Media nyerte el a Középsuli.hu, a Középsuli filmsorozat és a Középsuli tévé magyarországi értékesítésének jogait a brandtulajdonos Globoport Média Holding Kft.-től. A stratégiai ügyfeleivel a vállalat továbbra is közvetlenül áll majd kapcsolatban. A Középsuli.hu középiskolásoknak szóló internetes magazin 2015 áprilisában indította el az ország legújabb internetes filmsorozatát, a Középsulit, mely folyamatosan nézettségi csúcsokat dönt az első rész (320 233 néző) megjelenése óta. A sorozat második részét már több mint félmillióan (542 103) látták, az összlátogatottság 3,2 millió. (forrás: Youtube). A Középsuli című sorozat olyan egyedi médiatermék, melynek célja, hogy a tizenévesek mindennapjait, örömeit, problémáit, tévhiteit és gondolatvilágát szórakoztatva, erősen szarkasztikusan, humorosan mutassa be, egyfajta görbe tükröt tartva a tinédzser nézők elé. A Középsuli tévé rövid anyagaiban vloggerek közreműködésével dolgoz fel izgalmas témákat, választ keres egyszerű kérdésekre. A Középsuli.hu portál célcsoportja a 14-25 éves fiatalok, akiket interaktív, modern felületeiken érnek el. A Középsuli.hu pályázatokat is ír ki, megválasztják az év tanárát, segítik az érettségi bulik és az osztálykirándulások szervezését. A szerződés aláírását követően Ringer Bence, a Globoport egyik ügyvezetője elmondta: arra számítanak, hogy a megállapodást követően jelentősen növekednek az üzemeltetésre fordítható források, és több nagyvállalattal együtt dolgozhat majd a szerkesztőség társadalmilag hasznos projekteken. Huber Kornél, az Open Média ügyvezetője hangsúlyozta: a Középsuli brand rendkívüli érték, így az ügynökség megkülönböztetett figyelemmel dolgozik majd a célok megvalósításán.